1. Właścicielem sklepu internetowego www.qgast.pl jest firma:
Qgast Anna Gimza
ul. Kobierzyńska 151
30-382 Kraków
NIP: 676 234 57 75
Regon: 122639182
2. Towar pozostaje własnością Sprzedającego do momentu zapłaty całej należności.
3. Dokumentem sprzedaży towaru jest faktura VAT.
Zakupu w Naszym sklepie mogą dokonywać tylko firmy.
4. Wszystkie zakupione produkty są fabrycznie nowe- posiadają gwarancję producenta, której podstawą jest faktura VAT.
5. Pomimo naszych starań aby wszystkie opisy były dokładne i rzetelne zastrzegamy sobie prawo do pomyłek w opisach towarów oraz zdjęć.
6. Wszystkie informacje o produktach i ich dane techniczne pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów/importerów. Zdjęcia mają charakter wyłącznie poglądowy i mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu produktów.
7. Oferta sklepu internetowego www.qgast.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu artykułu 543 K.C.
8. Podane ceny w sklepie nie obejmują montażu urządzeń, ich wniesienia, przeszkolenia personelu z zakresu użytkowania urządzeń oraz transportu.
9. Złożenie zamówienia w sklepie www.qgast.pl jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. opublikowanej w Dz.U.19997 nr 133, poz.883.
10. Wszelkie ewentualne spory wynikające z transakcji kupna-sprzedaży będzie rozstrzygał sąd właściwy dla miejsca działalności Sprzedającego.
11. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
12. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
13. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.qgast.pl jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

DOSTAWA PRODUKTÓW

1. Koszt dostawy jest określony dla danego produktu, przy produktach wielkogabarytowych może ulec zmianie, ostateczna cena transportu jest podana na proformie, która jest potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
2. Dostawa odbywa się za pomocą firmy transportowej lub kuriera.
3. Firma Qgast nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe podczas transportu przesyłek firmami spedycyjnymi.
4. Obowiązkiem klienta jest przed przyjęciem przesyłki dokładne jej sprawdzenie. W razie jej uszkodzenia sporządzenia protokołu uszkodzenia z osobą/firmą dostarczającą towar oraz skontaktowaniem się z firmą Qgast.

REKLAMACJE

1. W przypadku stwierdzenia usterki/wady produktu należy poinformować obsługę sklepu mailowo.
2. Dokumentem uprawniającym do reklamowania wadliwego produktu jest faktura VAT.
3. Czas naprawy produktu może wynieść maksymalnie 21 dni roboczych od daty otrzymania wadliwego produktu, może się przedłużyć o czas oczekiwania na część potrzebną do naprawy danego produktu.
4. Firma Qgast obciąży klienta kosztem naprawy/transportu w przypadku stwierdzenia, że usterka/wada powstała w wyniku złego użytkowania/podłączenia produktu przez klienta/zamawiającego lub w przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu.
5. Firma Qgast nie bierze odpowiedzialności za złe użytkowanie lub podłączenie urządzeń oraz sprzętu gastronomicznego przez klienta/zamawiającego.
6. Firma Qgast ma prawo do anulowania gwarancji na dowolny produkt w przypadku gdy zostanie stwierdzona usterka/wada powstała w wyniku złego użytkowania/podłączenia produktu przez klienta/zamawiającego.
7. Koszt zwrotu towaru pokrywa zamawiający.
18. Elementy zużywające się podczas użytkowania urządzenia nie podlegają gwarancji/reklamacji.