Qgast – Kraków – wyposażenie i sprzęt dla gastronomii – 12 307 24 24

Sklep

Metody płatności

§1 Płatności

 

  1. Wartość płatności z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cennika Towarów, znajdującego się na stronie internetowej Sprzedawcy w chwili zamówienia Towaru.
  2. Ceny podane na stronie internetowej Sklepu przy danym Towarze są cenami brutto podanymi w polskich złotych i zawierają wartość podatku VAT, natomiast nie zawierają kosztów Dostarczenia Towaru i wybranej formy płatności.
  3. Koszty transakcji i Dostarczenia Towaru ponosi Klient.
  4. Łączna cena zamówienia, widoczna w obszarze Koszyka przed złożeniem zamówienia a po wyborze sposobu Dostarczenia Towarów oraz płatności, obejmuje cenę za zamówione Towary wraz

z należnościami podatkowymi oraz wszelkimi kosztami

pochodnymi, w szczególności kosztami Dostarczenia i transakcji.

  1. Łączna cena zamówienia jest wiążąca dla Sprzedawcy i Klienta.
  2. Sprzedawca umożliwia następujące metody płatności z tytułu

świadczonych Usług Sprzedaży:

  1. przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy o numerze: 69 2490 0005 0000 4500 4756 6869,
  2. przy użyciu zewnętrznego systemu płatności PayU, obsługiwanego przez PayU S.A z siedzibą w Poznaniu (60- 166), przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000274399, NIP: 7792308495 oraz REGON: 300523444, umożliwiającego realizację płatności zgodnie z zasadami płatności PayU, w tym: przelewem online lub tradycyjnym, kartą debetową lub kredytową, blik-iem, portfelem elektronicznym Visa Checkout lub Masterpass, a także ratalnie.
  1. Termin płatności należności przypada na chwilę wydania Towaru.
  2. Klient jest zobowiązany do uiszczenia płatności:
    1. w terminie 7 dni – w przypadku wyboru metody płatności przelewem tradycyjnym,
    2. w chwili złożenia zamówienia – w przypadku wyboru metody płatności przy użyciu zewnętrznego systemu płatności.
  3. W przypadku płatności ratalnej termin płatności wynosi 14 dni od daty złożenia zamówienia.
  4. Po bezskutecznym upływie terminu płatności, zostanie ono anulowane.
  5. Klient może zażądać otrzymania faktury VAT, której doręczenie może nastąpić w formie elektronicznej, na żądanie Klienta.